Du har mulighed for online:
– Email-konsultation
– Tidsbestilling
– Forny recept
– Se svar fra lægen her.
Log på med MitID eller kode. Klik her
E-Konsultation
Stil et kort spørgsmål til lægen. Hvis du har mere komplicerede spørgsmål, skal du bestille tid til en konsultation.
Der kan være op til 5 hverdage til svar, når du skriver til lægen.
Ved fravær som kursus, ferie eller sygdom, "fjernes lægen fra listen", for at vi kan overholde svarfristen på 5 hverdage.
Vi kan ikke videresende til den ønskede læge, når denne ikke er til stede.
Du bedes i stedet skrive til en anden læge, eller skrive til den ønskede læge, når du igen kan vælge denne.
Tidsbestilling
Du kan bestille tid her via hjemmesiden eller via app´en Min Læge.
Hvis du ikke kan finde tider i Min Læge app, men godt kan på hjemmesiden, kan det være en manglende opdatering på din telefon, eller du kan forsøge at bruge en anden browser. Hvis dette ikke virker kan du kontakte Sundhed.dk på tlf. 44 22 20 80. De vil gerne have hjælp til at lokalisere fejlen.
Vi har desværre nogle få patienter som oplever fejl, så de ikke kan finde ledige tider (ofte ved Marianne). Vores IT udbyder arbejder på at lokalisere fejlen, som de har meget svært ved at finde. Kan du ikke finde en ledig tid, kan du altid kontakte os telefonisk.
De faste læger kan desværre godt have 3-4-5 ugers ventetid til ikke akutte problemstillinger, specielt i forbindelse med afholdelse af ferie, kurser mm. Vi har akutte tider hver dag, dette dog ikke ved en bestemt læge.